loading1
loading2

WNĘTRZA KOMERCYJNE

INDYWIDUALNE PROJEKTY WNĘTRZ KOMERCYJNYCH

PROJEKT KONCEPCYJNY

Projekt koncepcyjny wnętrza komercyjnego zawiera:

  • audyt architekta wnętrz w miejscu inwestycji, jeśli istnieje taka konieczność
  • przedstawienie analizy przestrzennej i proponowanych kierunków
  • inwentaryzację wielobranżową lokalu, jeśli brakuje podkładów projektowych
  • koncepcyjny rzut funkcjonalny
  • wizualizacje fotorealistyczne

Dodatkowo oferujemy:

  • animację pozwalającą zrozumieć założenia projektowe
  • panoramy 360 z dowolnego punktu obserwowania

PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY

W zakres naszych prac nad projektem budowlano-wykonawczym wchodzą:

  • sporządzenie ekspertyzy technicznej, jeśli istnieje taka konieczność
  • sporządzenie opracowania architektonicznego
  • sporządzenie opracowania konstrukcyjnego, jeśli istnieje taka konieczność
  • sporządzenie opracowania sanitarnego
  • sporządzenie opracowania elektrycznego
  • sprawy formalno-prawne polegające na uzgodnieniu projektu przez rzeczoznawców ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych
  • sprawy formalno-prawne polegające na uzgodnieniu projektu z jednostkami do tego wyznaczonymi: centra handlowe, spółdzielnie, inni zarządcy obiektu

STANDARYZACJA SIECI

Każda rozpoznawalna na ryunku sieć gastronomiczna, handlowa, usługowa, handlowo-usługowa posiada standaryzację, na bazie której sporządza się projekty budowlano-wykonawcze nowych lokali lub placówek. Posiłkując się wieloletnim doświadczeniem przy projektowaniu lokali komercyjnych jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa dokumentację, która stanowiłaby standaryzację nowopowstałych punktów sieciowych.

Standaryzacja obejmuje:

  • projekt księgi znaku
  • założenia ogólne: preferowane lokalizacje, kształt oraz metraż lokalu, położenie względem innych najemców
  • program ogólny: wykaz niezbędnych informacji wpływających na aranżowany lokal
  • strefowanie lokalu, które obejmuje: wyposażenie danych stref funkcjonalnych oraz ich wygląd i estetykę
  • przykładowe, dopuszczalne rozwiązania układu funkcjonalnego
  • zestawienia materiałowe dotyczące użytych produktów
  • fotorealistyczne wizualizacje obrazujące dopuszczalne rozwiązania w nowoprojektowanych lokalach
  • wytyczne marketingowe obejmujące strategie rozwoju, kolorystykę materiałów promocyjnych